tisdag, juli 09, 2024

Jobba igen

 Ja, idag är det dags att jobba igen. Som jag har längtat.... NOT!

Hemresan gick bra igår. Bara några minuters försening vilket inte är så mycket att orda om. Nu har jag ju gjort det ändå. Men det är helt och hållet bara för att jag skall kunna fylla ut detta inlägg lite. Jag menar, det är ju svårt nog att få till några ord här på bloggen. Och om man inte kan få fylla den med skräp så skulle det ju inte bli mycket kvar.

Göteborg är över för detta år. Vi får väl se om vi åker dit igen nästa år. Det finns väl en liten möjlighet till det. Men det visar sig. Kan dock intyga att det blir ganska dyrt att åka iväg så där över en långhelg. Så det var ju tur att vi bokat och betalat hotellet redan i höstas. Då slapp vi ju den utgiften den här helgen. Men med bara utemat i flera dagar så rinner pengarna iväg. Om man planerar bättre så kan man säkert komma lite billigare undan. Men det är inte så lätt att planera alla gånger. Huvudsaken är ju ändå att vi får i oss mat och det har vi fått!

Jag lyckades oxå få idrotta lite under helgen. 3 rundor hann jag med under vistelsen. Det får väl vara ok tycker jag! 

Ha en fin tisdag nu vänner!

Fredag:


Lördag:


Måndag:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar