tisdag, juli 16, 2024

4 dagar kvar

 Tycker att jag sov skapligt men det betyder ju inte att så var fallet. Trött och sliten i vanlig ordning...

Var på gymmet med dvärgarna igår. Vi körde ben allihopa. Jag tog det försiktigt men det känns ändå i benen idag. Och idag är det intervallpass. Freddie ville köra dessa med mig. Vi får väl se om det är så även i eftermiddag när det är dags.

Annars har jag inte så mycket att skriva om idag (heller). Det är mest jobb, lite träning, matlagning och ett försök till att sova som gäller nuförtiden. Men det är ju bara 32 timmar kvar tills det är dags att lämna jobbet för denna månad. Och med lite tur sker det redan idag.... Ja, jag vet, det är sällan den där 50% chansen slår in på Eurojackpot men skam den som ger sig.... Det är ju trots allt 50% chans att man vinner. För antingen vinner man eller så förlorar man, 50/50...

Ha en fin tisdag nu vänner!!

1 kommentar:

  1. Helt korrekt!

    //Statliga lotteri-inspektionen

    SvaraRadera