tisdag, april 28, 2009

Ibland undrar man....

Jag fick chansen för ett par veckor sen att få biljett till matchen Arsenal-ManUSA i andra semifinalmatchen i Champions League. Men jag tackade nej. Jag skall ju ner senare den veckan och tyckte då, en väldigt kort stund, att jag inte kunde åka på en match mitt i samma vecka oxå. Oj, vad jag ångrar mig. Dessutom var flyget relativt billigt just då. Oj, vad jag ångrar mig. Det hade ju varit något riktigt stort att få vara med om. Oj, vad jag ångrar mig......

Heja Arsenal!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

LUSS player of the Year 2008/2009
Dags att rösta på årets spelare i Leeds United. Förra säsongen LUSS-val var Jermaine Beckford och året innan Jonathan Douglas.Sista dag att rösta är 3 maj.

Bara medlemmar i LUSS får rösta och skicka in din spelare till leedsunitedsupporterssweden@hotmail.com. Där uppger du den spelare som du anser är årets spelare och ditt namn och helst medlemsnummer.Vi är över 400 medlemmar i LUSS och alla även familjemedlemmar har en röst var.

Så om du inte mot förmodan redan är medlem; Gå med NU.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Jag röstar på Billy Bremner i år. Har han lite speltid så är det coachens fel.....

//Berra Ljung, Berra Ljung , Berra Ljung...

Anonym sa...

Allt är alltid Coachens fel.

/TB:s brorsa som röstar på Eddie Gustafsson i alla lägen