fredag, april 24, 2009

Ok, här kommer svaret

angående nästa säsongs saftblanderi. Jag har funderat länge fram och tillbaka. Jag blev väldigt konfunderad när Coach (eller ska jag kalla dig agent?) skrev om dubbelspel med Coachens bästa kompis i VBTK. Att jag ska spela med VBTK nästa säsong känns inte rätt för tillfället. Jag har ju trivts väldigt bra i Hallstahammars BTK och om jag ska fortsätta så är HBTK det enda alternativet.

Och visst kommer jag blanda saft i HBTK även nästa säsong. Men jag kan redan nu säga att jag inte kommer vara tillgänglig under första sammandraget. Carolina skall nämligen få ett syskon i september. Och första sammandraget brukar ju vara i september så..... Men förhoppningsvis kan jag sedan vara med i leken igen och jag ska, under sommaren, försöka hitta på nya saftblandningar som de som spelar kommer gilla.

Heja Arsenal!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack TB för det POSITIVA svaret...

Truppen börjar arta sig, fortfarande väntar vi in svar från kinesen, tydligen slut på toapapper i hans Baja-Maja..kanske skall skicka dit ett gäng huliganer som kan välta dassen så det blir fart på honom.....

Ser verkligen fram emot nya saftblandningar, ungefär som att gå på krogen och testa sortimentet.

//Coach

Anonym sa...

Din rackare!!!
GRATTIS!!! Hoppas allt kommer gå bra,eller gått har det ju redan gjort så att säga:)


Men du får lösa det där med första sammandraget.Har ingen annan att lira dubbel med.
Om nu inte Coach dammar av spaden förstås.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Instämmer givetvis i gratulationer inför vad som komma skall...
vad gäller TB´s brorsa och dubbel så gäller först o främst att bli uttagen i truppen sedan är ju som bekant Coach extremt långsint, har ju inte glömt eller kommer aldrig att glömma heller när DU valde Micke BankStein som dubbelpartner i DM sist, ej heller när Hans Jansson gav mig både gula och röda kort i omklädningsrummet efter en tävling i Kungsör. Kan ha varit Kung Karls Cup....anklagad för att ha rivit ner och alltså sönder minst en duschanordning. allt enligt några "små" köpingsspelare som enligt mig blivit beordrade att kasta mig i skiten.
Rogga Thunberg som bytte om samtidigt skrattade och sa till sist att jag inte hade gjort något men jag fick ändå kortleken i alla dess färger kastad framför mitt ansikte av Hasse (TB´s brorsas farsa ????).....

Tänk va roligt vi hade det förr i tiden..

//Coach som drömmer om gamla minnen.

Anonym sa...

AVD "jag är inte bitter"

/Gapflabbet