söndag, april 26, 2009

TB's Brorsa


Kan inte hålla sig borta från domarbordet.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vi som var kvar hela dagen måste ju ställa upp för dom som drog VÄLDIGT tidigt.Bra jobbat med borden TB!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack, fast även jag smet ju iväg lite tidigare. Men jag blev faktiskt hemskickad av Badbyxan.....

/TB

Anonym sa...

Jag smet ju enbart för att baka till kvällens möte....

//Coachen

Anonym sa...

Med tanke på vad man såg i Hallsta sporthall i lördags kan man misstänka att det är mycket BAKpulver i bakverken :-)

/Pelle Promenad

Anonym sa...

Brorsan, hur är det med ryggen idag?

/TB

Anonym sa...

Du menar väl Judas Förrädaren???

//Jesus

PS Stark match av peking, årets insats hemma mot AIK men det räckte ej, återgå till det vanliga spelet så ses vi på Swedbank Park nästa år DS

Anonym sa...

Ser fram emot att smaka på Coachens bakverk ikväll.
Ryggen är piss.Gav fan i att ta nån tablett igår kväll för att kolla hur det skulle kännas.
Hmm,stort misstag är allt jag kan säga.
Hur går det för Norge i hockey VM förresten? Nån som vet?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Hyfsad match mot finska lejonen bara 0-5 i baken. Ungefär som sverige mäktar med skulle jag tro...Norska laget siktar in sig på Danmark först o främst sedan skall sverige vara en liten munsbit bara...

Hyyväää Soouumi!!!
//Minna rakast nej för helvete kippis är allt jag kan

Anonym sa...

Jorma hälsa dina vänner i styrelsen att Coachen åkte till Domnarvsvallen för att kolla in Brage e lage versus VSK istället för att ta strid med alla nollorna.

//Bengt Andersson

Anonym sa...

Bernt Ljung är såklart förra inläggets avsändare... förlåt....

Anonym sa...

Jajamen,hoppas du har delegerat bakningen till någon annan bara.Som jag längtat efter lite gott fikabröd.
Tack för massagen av baken förresten.Lika skönt som alltid när du knådar mig:)

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Kan meddela att bakverket som fanns i Åsbyhallen var en låda med torra muffins :(
Så du gjorde rätt som åkte och kollade på VSK Coach.
Ni förlorade ju bara med 1-0 så det var väl en lyckad tripp antar jag.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Fräscha mandelkubb ditt svin...

// B.akpulvret

Anonym sa...

jaha,var det mandelkubb?
skit samma,såg jävligt torra ut i alla fall.
/TB:s brorsa