söndag, april 12, 2009

Nyklippt!

Skönt, det var ju ett par veckor sedan senaste "klippningen". Och jag måste medge att det är skönt att äntligen ha klippt av den långa luggen som hängde ner i ögonen så man fick huvudvärk. Ett tag tänkte jag faktiskt, med tanke på att det är påsk, fixa en tuppkam. Men de fyra hårstråna mitt på skallen syntes ändå inte, trots röd färg.

Arsenal vann borta mot Wigan igår med 4-1. Canal+ visade inte matchen. Så jag satt och titta på en usel stream som balla ur efter 27 minuter. Efter det lyssna jag på Arsenals webradio och kunde konstatera att andra halvlek var betydligt bättre än den första. Tyvärr så blev Djourou skadad och efter Gallas skada i förra matchen, som gör att han blir borta resten av säsongen, ser det återigen mörkt ut på skadefronten. De enda två mittbackarna kvar i truppen är Toure och Silvestre. Alternativet om någon av dessa herrar blir skadade är förmodligen mittfältaren Song. Han gjorde ju några matcher i slutet av förra säsongen som mittback.

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du inte lägga in en bild på dig nu,så vi trogna läsare får se vår idol????

/Fightern med flera