lördag, april 18, 2009

Semifinal i FA-cupen

Ikväll smäller det! Ikväll ställs dom goda mot dom onda, dom fattiga mot dom rika, England mot Ryssland, dom unga mot dom gamla, David mot Goliat. Och vi kan ju bara hoppas att dom goda vinner. Att Arsenal spelar ut Chelsea efter noter. Att Stolpe ut står och gråter av glädje efter matchen, och säger "jag är så glad att jag fått vara med om att spela mot ett sånt här kanongäng. Att vi förlorade stort gjorde inget, jag är bara så lycklig att jag fick byta tröja med Ade".

Men som alla vet så är det inte alltid dom goda vinner, se bara på HBTK, allt kan hända. Men förhoppningar måste man få ha i alla fall!

Come on you Gunners!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stolpe Ut *klapp klapp klapp*

Anonym sa...

England Ryssland? Du måste ju mena Frankrike mot England? ;-) inte många engelsmän som har emirates som hemmabana....

//BB

Anonym sa...

Helt riktigt men det var ägarstrukturen jag syftade på.

/TB