söndag, oktober 24, 2010

En mörk dag

Gårdagens seriespel blev ingen succé för HBTK. Två omgångar och två torskar. Coachen måste ha varit väldigt besvikna på oss spelare igår. Själv spelade jag väldigt illa och hade tyvärr sviter av förkylningen kvar i kroppen. Och i första matchen mot Köping där vi förlorade med 3-8 la jag bägge mina matcher med 2-3. Jag får skylla på orken där. PA var den enda som vann en singel mot KBTK och sen vann vi två dubblar.

På eftermiddagen var det dags för match mot ungdomarna i Stratos. Och även där blev det torsk. Denna gång med 4-8. Jag lyckades, på ren rutin (haha), vinna två matcher. PA vann en och så vann PA och Fightern en dubbel.

Det märks mer och mer hur mycket vi saknar våran etta TB's Brorsa. Jag både väntar och längtar efter Brorsans comeback. Den måste vara nära nu!

4 kommentarer:

  1. Starkt att du visar ungdomarna hur pingis ska spelas brorsan!!
    Bäst när det gäller,verkar fortfarande vara ditt signum!!
    Vilka torska du mot i Köping? Lelle och Borgen? Jocke kvoten kanske?
    RyssDennis?

    Sov ni kvar på Scheele förresten?

    Och vad fan hände med dubbelparet Brorsan/Fihtern?? Hur kan man splittra den komben? Märkligt!

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  2. Torsk mot Ove och Jim. Inte bra, men så är det.....

    Saknar träningspassen med Brorsan helt enkelt!

    /TB

    SvaraRadera
  3. Varför inte ett pass med TEAM Norrland imorgon tisdag kanske med Fightern också????

    Knutsson opererar bort lymfkörtlar och blir borta ett tag...

    Kanske ni tre musketörer kan starta upp en ny era för Team Norrland!!!

    //Ola.P kanske

    SvaraRadera
  4. Hoppas Lalle fattar piken nu då brorsan:)

    /TB:s brorsa

    Lalle TB och Fightern i Team Norrland!! Hur svårt kan det va?

    SvaraRadera