måndag, oktober 11, 2010

Fotbollsabstinens?

Det har varit en helg helt utan Premier League-fotboll. Och det verkar ha tagit hårt åt mig. Jag hade i natt en underlig dröm. Jag drömde att under detta uppehåll så, eftersom Cesc är skadad och inte spelar med Spanien, spelade Cesc in en låt. I den sjöng han hur mycket han älskade Arsenal osv. Jag var med under inspelningen av låten. Och det konstiga var att låten spelades in live samtidigt som en musikvideo gjordes till sången. Det lär förjäkligt rent ut sagt. Cesc var totalt oduglig på att sjunga. Ingen annan där verkade oroade över hur resultatet skulle bli. Jag fick höra att tydligen så fixar dom till sången efteråt i samband med mixningen. Helt plötsligt så hör jag dessutom Ina ropa Pappa mitt i alltihop. Och jag undrade hur hon kunde vara i London helt plötsligt. Pappa, ropar hon igen. Och då inser jag att hon ropar på riktigt och drömmen var över för denna gång.......

Jag undrar om det är för att jag saknat fotbollen i helgen som jag drömmer detta?

2 kommentarer:

  1. Jag tror det kan vara avsaknaden av ett delat rum med Coachen som kan vara orsaken bakom detta traumatiska problem.!!!!

    //Sigi Freud

    SvaraRadera
  2. Coachen *klapp klapp klapp*

    //Cesc (med godkännande från A.W)

    SvaraRadera