fredag, oktober 22, 2010

Freddie på gång igen

Igår hade Freddie 38,7 i temp. Och hon var inte alltför pigg. Idag är det dock bättre. Dock inte helt bra. Men mycket bättre i alla fall. Inte nog med det så kom Fru Blogg hem tidigare igår med huvudvärk osv. Men det har helt gått över under natten så hon är tillbaka där aktieägarna vill ha henne.

I helgen är det 3 matcher som gäller. Igentligen 4 men jag kan bara delta i 3 av dessa. Jag får, återigen, hoppa över en innebandymatch till förmån för de 2 pingismatcherna vi har imorgon. Tyvärr missa jag gårdagens träning. Och det hade nog inte varit så dumt om jag fått ett pass igår. Men så är det ibland. Man kan inte styra allt här i livet.

Sen på söndag så är det helgens viktigaste match, Shitty borta. Vem minns inte Moneybayors rusch efter sitt mål förra hösten? Bara den gör ju att man ogillar (milt skrivet) Shitty. Det är dags för Arsenal att visa att man kan vinna mot lag som är topp-4 i Premier League nu!

Come on You Arsenal!!!

2 kommentarer:

  1. Jag trodde att Bottenham var årets match. Jag antar att den är för lätt alltså!!!

    //The Coach

    SvaraRadera
  2. Jag skrev helgens viktigaste match. Men annars, helt rätt där Coach!

    /TB

    SvaraRadera