måndag, oktober 25, 2010

Skön seger igår!

3-0 borta mot Shitty, inte helt fel. Helgen kunde inte slutat på ett bättre sätt! Jag tänker inte skriva alltför mycket om matchen. Men ett par saker måste jag nämna. Nasri har verkligen tagit ett kliv framåt denna säsong. Hoppas att han kan hålla sig skadefri nu och fortsätta vara bra. Song får mycket beröm för sin offensiv från många håll. Jag kan inte hålla med där. Jag blir orolig så fort han går framåt. För jag är inte hundra på att det är någon som täcker upp för honom och tar hans deffensiva roll. Den roll jag tycker han börjar behärska på ett bra sätt. Men håll dig där Song!

Nog om den matchen, nu ser vi fram emot Kalle Anka Cup på onsdag. Newcastle borta. Det ska bli spännande att se vilka han ställer upp med.

6 kommentarer:

  1. Städdag Klapp Klapp Klapp
    Oh vad jag ser fram emot en städdag

    //Alla löv som väntar på att bli räfsade i helgen!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, om det bara var på söndag..... Hela helgen skall det tydligen vara. Haha, skönt att man får bjuda till lite i kylan då... risk för att löven frysit fast...

    /TB

    SvaraRadera
  3. Ut och städa för VI vill ha korv!!

    //Freddie och Ina

    SvaraRadera
  4. Vi vill också vara med...
    och äta korv givetvis....

    //TRION
    dvs. Borgen, Kjelle och Jorma

    SvaraRadera
  5. Turnaround har råkat ut för en senskada och det är sluttävlat för honom. Hästen kommer att bli ridhäst, säger tränaren Lutfi Kolgjni.

    //Tack för allt....

    SvaraRadera
  6. Hästar kommer och går men TB,han består!!
    Brorsan *klapp klapp klapp*

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera