onsdag, februari 23, 2011

Match ikväll

Arsenal spelar hemma mot Stoke. Och matchen visas på Viasat Sport HD. Och eftersom vi har en så usel TV-leverantör där jag bor så kan man inte se matcher på den kanalen. Viasat Sport, Fotboll, Hockey och Motor kan man köpa. Men alltså inte Sport HD eller Premier League kanalen. Så då återstår det att pynta 149 spänn för att kunna köpa en webbsändning från Viasat Ondemand och sen koppla datorn till TV'n för att kunna se den ordentligt.

Och då är ju frågan, är det värt dom pengarna? Ja, är svaret oftast. Men med tanke på att större delen av matchen kommer gå åt till att torka av bollen innan Delaps inkast så är det mer tveksamt. Om man sen dessutom har i åtanke att jag igår, när jag skulle kolla CL-matchen mellan Köpenhamn och Chelski, somnade 2 minuter in i matchen. Och att pynta 149 spänn och sen somna är väl sådär lockande. Men det är klart, jag lär ju inte somna när Arsenal spelar. Risken är väl återigen att jag nickar till när Stoke har inkast......

1 kommentar:

Anonym sa...

Stoke har lånat in farlige John Carew på topp nu......

//Liwing