måndag, februari 07, 2011

Tungt

Det känns som en förlust och jag har fortfarande inte kommit över krysset på Newcastle. Eller jag trodde jag kommit över det när jag vaknade i morse. Men efter att gång på gång blivit påmind om det här på jobbet så rivs såren upp igen. Jag har mått riktigt dåligt efter matchen. Och jag har börjat fundera på om det verkligen är värt detta helvete som livet som fotbollssupporter för med sig? Det går ju ut väldigt mycket och länge på mitt humör. Och jag är allt annat än trevlig efter en sån här match. Men, det går ju inte bara att stänga av intresset. Och jag har svårt att se att jag bara efter en förlust skulle rycka på axlarna och sen fortsätta som om ingenting har hänt. Jaja, ny match på lördag. Då jäklar ska vi vinna!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tro mig broder, efter regn kommer solsken!!!

//Kung Kenny