söndag, mars 13, 2011

Äntligen!

Efter de senaste veckornas förluster för Arsenal så kunde i alla fall Rådjuren vinna. 9-4 seger och kontraktet är säkrat, skönt! Vi fick en bra start med 2 snabba mål direkt. Efter första perioden leder vi med 4-1 och det känns rätt så stabilt. Men som så många gånger tidigare i denna serie så börjar vi tappa. 4-1 blir snabbt 4-3. Men vi lyckas ta oss samman igen och gå upp till 7-3 efter 2 perioder. Vinst även i sista perioden och 9-4 är ett faktum. Ett mål från undertecknad. Men denna säsong är nog den sämsta målmässigt från min sida. I och för sig missade jag rätt så många matcher men ändå. Jag tycker att jag borde kunna leverera lite fler mål ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur som helst stort grattis till det fixade kontraktet :-)....

//Lalle

Anonym sa...

Tackar! Kanske ska passa på att fira med en London Pride sen :-)

/TB

Anonym sa...

Det tycker jag att du ska göra :-)
Själv så kommer jag nog att dricka upp de jag har innan nästa lördag :-)... Så det får bli några andra varianter på GOJ :-)

//Lalle