måndag, mars 28, 2011

Dålig start Den här veckan börjar inte som jag hade hoppats. Jag kunde inte sova, frös och hade ont i kroppen. Jag trodde det hade med tacklingen jag åkte på igår kväll på innebandyn. Jag fick en rejäl tackling i ryggen och föll frammåt samtidigt som jag kände hur det knäpper i nacke och rygg. Jag spelar dock vidare men har lite lätt ont i huvuvdet. Imorse när jag gick upp så testa jag tempen och inser att jag har feber. Huvudvärken är kvar och fortfarande stel i nacke/rygg. Om det har med smällen att göra eller om det är febern som spökar kommer väl visa sig de närmsta dagarna. Jag är i alla fall hemma från jobbet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vila upp dig till sammandraget i helgen, helt rätt!!!!!!

80 set att spela av i helgen bara,
4 matcher x 5 set = 20 set per lagmatch x 4 lagmatcher = 80 set

känns som en riktig skatteverks-uträkning.

//Coachen

Anonym sa...

förslag på "billiga" hotell i London????

Vad heter de vi varit på?????

//Coachen

Anonym sa...

Krya pa dig!

//Lalle

Anonym sa...

Tackar! Hoppas att ni har det bra trots regn.

Central Park Hotell bodde vi på sist med TB's Brorsa. Men ett annat prisvärt alternativ är Lancaster Hall. Gå in på destinationslondon.se och kolla.

/TB

Anonym sa...

tack så länge!!

Hinner Lalle hem till sammandraget?????

2-3 april

//Coach 1 frågar Coach 2

Anonym sa...

Coach 1: Nej kvar i Thailand!

//Coach 2

Anonym sa...

Är du man eller mus???

//Jorma