onsdag, mars 30, 2011

Pingis eller inte.... Ja, det är ju seriesammandrag nu i helgen. Men frågan är om jag kan vara med. Eftersom jag gjorde illa nacken/ryggen i söndags så kanske det blir till att ställa in om det inte blir bättre innan helgen. Det vore jäkligt tråkigt för den sista tiden har jag känt mig lite spelsugen. Och hade som plan att eventuellt till och med tänkt träna på torsdag. Men det är helt uteslutet nu. Vårdcentralen säger att jag skall ta det lugnt ett tag till. Och att bara göra lätta små rörelser för att inte stelna till för mycket. Det kan ta lite tid för en inflammation att gå över..... Så Coach, bara så du vet. Det är inte helt säkert att jag kan spela i helgen :-(

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har hört det förut....

Bara så du vet: vi är fyra spelare på lördag och tre spelare på söndag med dig....Ha ha ha


//Coachen

Anonym sa...

Så Ni kanske bara är 3 på lördag och 2 på söndag med andra ord.... :-(

/TB

Anonym sa...

Halsan gar alltid forst!

//Lalle

Anonym sa...

Tänk på det en gång till Lalle innan du använder kxzzxrsuten..

//Dr. Åsa

Anonym sa...

Nu har man räknat kunder på en pizzeria igen....

Gratis är gott!!!

//Pipan

Anonym sa...

Hinner du hem till Hallsta-mästerskapen den 16-17 april Lalle?

Bära bord fredag, döma lördag och spela på söndag samt döma och bära bord på söndag låter som en riktig söndag.
Kanske får du hjälp av lillebror och Kenneth samt Jorma!!!

//Pelle Promenad

Anonym sa...

Hasse J!!!
Ingen kortlek (röda o gula kort) behövs till domarinsatsen vid Hallstamästerskapen i år.

Duschmarodören är inte med i år...

/jag har inte gjort nåt.....

Anonym sa...

Krya på dig Nyblom!
Jag vet inte om jag är anmäld till Hallstamästerskapen men det vore stort om du kunde lira isf. För det är priceless att få se dig ta fram näsduken och störa mig så jag blir tokig!!!
Kommer sakna sånt om 10 år när vi båda funderar på att lägga av med pingpongen.

Mvh Jan-Håkan Svensson(Deffarnas konung kallas jag också,Toni Borg släng dig i väggen)