tisdag, september 13, 2011

Incheckat

Så där ja, nu är vi incheckade på planet. Tror jag i alla fall. Som vanligt när man gör något så vill det gärna strula lite. Och även denna gång. Jag kom till sista sidan där man kan spara och skriva ut incheckningen. Både spara och skriva ut gick bra. Men när jag skulle navigera bort från denna sida så kom jag till en felsida. Så jag får väl gå in lite senare och se om vi verkligen är incheckade.

Ikväll spelar Arsenal sin första gruppspelsmatch i Champions League. Dortmund borta och Wenger får inte sitta på bänken. Detta för att han "coachat" laget via kompisar i första kvalomgången. Detta gjorde han efter att han frågat UEFA's funktionär om hur han fick agera. Men han blev lurad av funktionären och får därför sitta två matcher på läktaren utan att ringa PR. Det vore inte helt fel med minst en pinne ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

starkt jobbat Herrn Reisen Leitern.

//TB`s brorsa