torsdag, september 15, 2011

Inte så farligt

Jag trodde igår att jag idag skulle känna mig väldigt sliten efter två träningspass. Men det känns mycket bättre än förväntat. Antingen så tog jag inte i ordentligt eller så börjar jag bli bättre tränad. Förmodligen en kombination. Jag kommer i alla fall ihåg att jag under pingispasset kunde känna mig helt slut efter vissa bollar. Och jag kan inte förstå hur jag kan bli så jäkla trött efter lite pingis.

Jag trodde dock ett tag igår att det inte skulle bli någon pingis. För när jag kom dit fanns det ingen annan där som jag skulle träna med. Men det kom 2 till slut. Nu gäller det bara att försöka hålla en gång i veckan ett tag så man känner att känslan infinner sig. Det borde den väl göra med regelbundet spelande?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt att jag blev lite sen igår,men Jan-Håkan hämtade upp mig lite senare än vi hade bestämt!
Nästa gång är vi där i tid,jag lovar!!

/Mahir

Anonym sa...

:-)

/TB