torsdag, september 08, 2011

Sliten

Gårdagen blev tuff, kanske för tuff för mig. Direkt efter jobbet så blev det innebandy 1 timme. Sen hem och fixa pannkakor. Freddie brukar ju gilla det men inte igår tyvärr. Sen blev det att åka ner till Klövernhallen och träna lite pingis. Så idag är jag riktigt sliten i kroppen. Det är lite synd att både innebandy och pingis är på samma dag. Det kommer bli tunga onsdagar i höst.

Men nu är det bara 15 dagar kvar till London så att man är lite sliten gör inte så mycket när man har något roligt att se fram emot. En helg med fotboll, Guinness, John Smith's, fish and chips, Fullers mm. Någon som tror att jag inte längtar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att höra att din kropp fungerar!!!

Nu längtar vi bara efter kommentarerna från gårdagens träning....

Tappade du något set eller???

Fightern var han med osv. osv.

//TB´s brorsa
(tillbaka på banan igen)

Anonym sa...

Ingen Fighter, jag vann knappt något set och jag har långt kvar till formtopp :-(

Kanske behöver en personlig Coach!

/TB