måndag, september 05, 2011

Ny vecka!

Sen idag, ska både lämna och hämta barnen idag på dagis. Fru Blogg lämnar och hämtar bilen på service. Med andra ord, nya utgifter som inte är så roliga. Men eftersom man varken kan eller är intresserad eller har tid att hålla på med bilen själv. Så har man inget annat val än att lämna in den och få den kollad. Förmodligen "hittar" dom även något som måste åtgärdas så att det blir ytterligareutgifter.

Annars så var det en bra helg, Arsenal förlorade inte! Stort! Nu är vi på gång igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

inga skador på landslagsspelare??

kommer väl imorgon då....

//wengers mentor
(har du bestämt klubbtillhörighet ännu)

Anonym sa...

Jag har inte hört om några skador än, men det är väl som du skriver, en match imorgon oxå....

Jag har inte bestämt mig. Men det lutar, kanske, åt Västerås. Men det kanske är för sent att byta klubb nu? Kanske borde man lägga spaden på hyllan.

/TB

Anonym sa...

Lasse ville att jag skulle åka med som coach på första sammandraget..

han hade bara fyra spelare till den helgen

(i upplands-ekeby) räkna inte med övernattning (bortamatch)
spelas 17-18 september förmodligen för sent för övergång, tror att det tar två veckor men inte säker..

//Ex-coach

Anonym sa...

Lycka till i Västerås TB och Coach!!

/Pelle Promenad

Anonym sa...

Jag varken kan eller vill....

//Ex-Coach