fredag, september 30, 2011

Redan fredag!

Alla veckor borde vara 3-dagarsveckor på jobbet. Jag är övertygad om att det skulle vara bra för mäniskan :-) Nåväl, nu är det långt tills nästa lediga vardag (vad jag vet). Hösten saknar helt röda vardagar och således blir det inga klämdagar heller. Det är väl när dagis stänger en dag som man kan ta ut en ledig dag annars är det bara att kämpa på.

Bottenham borta på söndag känns på förhand som en väldigt svår match. I bästa fall får vi med oss ett kryss men tiderna är förbi när man var garanterad minst en pinne mot våra närmsta grannar. Jag hoppas dock att vi kan överaska!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har gett Wenger litet instruktioner i samband med helgen så om han bara följer dessa så är vi inte slagna på förhand i vart fall.

//Coachen

Anonym sa...

Coachen *klapp klapp klapp*

Nu känner jag mig lugnare igen, skönt!

/TB

Anonym sa...

"Vi"? Coachen trodde du var Derby supporter? :-)

//Lalle (Always True Blue)

Anonym sa...

Nästa år så ser VI Chelski/Russki spela mot DERBY på Stamford...

//Coachen