onsdag, november 16, 2011

Halva sträckan avklarad

Nu har jag traskat till och från jobbet sen i måndags och nu är hälften av alla promenader avklarade för denna vecka. Hur jag ska palla att gå även nästa vecka vet jag inte. Det är läskigt mörkt och dessutom var det rätt så kallt i morse. Jag saknar bilen mer än den saknar mig, gissar jag.

Ikväll är det bt igen. Men det blir ingen innebandy idag, problem med logistiken. Och det extra jobb det krävs för att ordna den överväger inte det roliga med att lira. Jag har nya plattor och skor till pingisen, frågan är bara om jag hinner limma på dessa innan träning ikväll? Nästa fråga är ju om jag har något lim hemma? Det visar sig.

Jag hade ju faktiskt tänkt fixa detta igår. Men efter promenaden hem, hämta på dagis, laga mat, tvätta kläder och duscha dvärgarna så var jag helt färdig och valde istället att ta en Fullers Old Winter Ale istället. Sen somna jag gott ca två minuter in på Sverigematchen. Trots att det skulle bli en såå spännande match.....NOT!

Interlull är i alla fall över för denna gång och nu kan vi fokusera på den riktiga fotbollen som börjar på lördag kl 13:45 i Norwich

2 kommentarer:

  1. Hur gick träningen???

    Hann du limma om???

    Egentligen onödigt med tanke på ditt klipp looparna!!!!!

    Liverapportering skulle uppskattas!

    //Borgenvik och Kjelle
    (kan alltid komma och träna med oss för bra motstånd)

    SvaraRadera
  2. har finnen åkt till thailand igen eller???

    inte många inlägg från den östra kanten inte!!!

    javisstja han planerar ju en helvetes inflyttningsfest för sina kompisar....
    pelle promenad, badbyxan, TB, Lalle, PD, Pippan, pipan, Borg (Toni), Borgen (pennskaft), Kjelle E, Hasse (rött kort) osv. osv.

    mahir o lasse kix också

    //Hallsta Badmintonklubb

    SvaraRadera