onsdag, november 02, 2011

Kryss

Arsenal kryssade hemma mot Marseille igår. Ingen höjdarmatch men totalt sett på 2 matcher mot Marseille så har man tagit 4 pinnar och det är ju ganska ok. Nu är det en match kvar innan interlull börjar igen. Så nu gäller det att vi tar 3 pinnar på lördag!

Idag är jag trött. Freddie ville inte äta välling igår kväll och givetvis så vaknar hon hungrig på natten istället. Bara att bjuda till och fixa välling. Sen var det svårt att somna om. Tur att man får köra dubbla träningspass ikväll. Idag är jag dessutom spelklar för ny klubb. Det känns lite vemodigt samtidigt som om det känns ok med tanke på att alla man spelade med tidigare är borta från Hallsta.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen!!
/Jan-Håkan

Anonym sa...

Jag är kvar!!!!

//Fightern

Anonym sa...

och vi är i samma serie!!!!

//Kjelle E o Borgen

Anonym sa...

Men jag kränger hamburgare på heltid och delar ut gamla kvitton!

/Kinesen

Anonym sa...

....och jag är oftast ute och cyklar!!

/John T