torsdag, november 17, 2011

Sorry

Sent inlägg idag, jag ber om ursäkt för det. Det var bara lite körigt på morgonen/förmiddagen. Men jag ska i alla fall kort berätta om hur det gick igår på träningen. Åt skogen.. Jag hann byta plattor innan men det är tydligen lite skillnad på nya plattor och plattor som är några år gamla. Känslan var som bortblåst. Men det klickade lite skönt ibland :-)

2 torsk mot hallstadödarn och 1-1 mot DL. Men som jag sagt tidigare, det känns som om jag är en nybörjare när jag ställer mig vid bordet. Känns liksom inte naturligt att spela. Detta trots träning en gång i veckan i säkert 10 veckor nu. Det är i min värld ganska mycket pingis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallstadödarn Magnusson är grymm,så den förlusten är inget att vara jätteledsen för.
Tror fan det bara är coachen som kan slå honom av oss gamla hallstalirare.

/TB;s brorsa

Anonym sa...

ännu en i mängden man har plus statistik mot!!!!

//Coachen