torsdag, november 03, 2011

Tjatig

Med risk för att vara tjatig och att jag hela tiden upprepar mig. Men onsdagarna är tunga. Det är f*n att inte träningarna kan vara på olika dagar. Och jag vill ju vara med på bägge träningarna. Men helt klart blir pingisen lidande. Efter vissa bollar så har flåsar man som om man sprungit ett maraton. Inte för att jag gjort det men ändå.

Handen klarade sig skapligt under träningarna i alla fall. Jag var lite rädd att framförallt innebandyn skulle kunna göra handen sämre. Men det funkade att lira. Är det någon som vet var man handlar pingisprylar nu för tiden? Jag har en bh-platta som är några år gammal nu och eftersom jag blivit gammal och inte orkar gå runt längre och spela fh så skulle jag nog behöva skaffa en ny platta. Även skor skulle behövas men det känns lite svårare att beställa på nätet. Modellen jag har lär väl knappast finnas kvar.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slå en pling till Ottosson!
Han har säkert ett lager som du kan få välja mellan!
Ni blev ju rätt bra tjenis i ett omklädningsrum för några år sen om jag minns rätt :)

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Haha, ja, det var ett jäkla tjatter på er.

/Karl Stad