onsdag, mars 07, 2012

Besviken

Jag känner mig fortfarande lite besviken efter gårdagens match. Det var ju så nära. RvP hade ett gyllene läge att göra 4-0. Så synd. Men jag är ändå stolt över att vara en Gooner! Vi gjorde ett tappert försök. Och med tanke på att vi knappt fick ihop ett mittfält så var det riktigt strongt gjort. Hade det inte varit för Hendersons överfall på Arteta i lördags (som av någon konstig anledning inte nämns någonstans) så hade vi haft ett alternativ på mittfältet.

På tal om Henderson så måste jag även nämna geniet Scott Parker. Han ni vet som var kapten för det engelska landslaget i förra veckan. I slutminuterna mot Arsenal så drog han på sig det andra gula kortet för matchen. Helt onödigt mitt på plan när matchen i praktiken redan var över. Och det genialiska med det var ju att han blev avstängd i matchen efter, hemma mot United. Det måste ju ha varit en riktigt bra utvisning att ta. Happy Arry måste ju ha varit helnöjd men sin adept där? Men det enda som nämnts efter den situationen var att Parker var såå sportslig som gick och klappa om Vermaelen efter påhoppet. Att han i första läget överhuvudtaget gjorde det verkar det inte vara någon som tycker är osportsligt. Fy F*n!

Inga kommentarer: