tisdag, mars 27, 2012

Träning igår

Det blev ett pingispass igår. Och eftersom det inte kan bli något på onsdag så passade ju det bra. Jag behöver hålla igång någorlunda regelbundet för att inte tappa känslan helt. Och dessutom så är det ju ett rätt så bra sätt att motionera på. Men det är en sak jag retar mig själv på. Det är att innan träningen så är det två saker jag skall fokusera på. Det ena är att jag skall försöka vara lite mer offensiv och hålla bordet. Det andra är att jag skall jobba på att jag ska vilja vinna. Som det är nu är jag nöjd och glad över att bara spela. Men det kommer ju inte hålla när man väl spelar match. Men det kanske är så enkelt att jag behöver coachernas Coach vid hagen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror problemet är större än så faktiskt...
Du behöver en domare när du lirar,ja du fattar..

/TB:s brorsa

Anonym sa...

:-)

Hade ni det bra i London? Stämde kartorna? Några turisttips att dela med dig? Bra pubbar/restauranger som du kan rekommendera?

/TB (som börjat packa väskan....)

Anonym sa...

Inget problem är för stort för en riktig Coach.

//En riktig Coach