tisdag, mars 13, 2012

Skön seger

Arsenal lyckades vinna med 2-1 igår mot Newcastle. Det avgörande målet gjordes 4 min in på stopptid. Men jag kan inte säga att det inte var rättvist. Ända till 92 minuten trodde jag att vi skulle vinna men efter det trodde jag det var kört. Satt och funderade på vad jag skulle skriva idag på bloggen om matchen. En sak som jag funderade på var att jag inte var så förvånad att Newcastlespelarna inte var tröttare än vad dom var. Krul i målet tog ju en evighet på sig varje gång han skulle sparka ut den. Och det tog en evighet att komma upp på fötter igen så fort någon ramlat. Så jag satt och retade upp mig på det.

Nu är vi bara en pinne efter Sp*rs och kan vi bara fortsätta vara fokuserade så kan vi ta många pinnar till innan serien är över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wengertime*klapp klapp klapp*

/Sir Alex

Anonym sa...

Howard "ManUnited" Webb maybe thought he was at Sold Trafford.

/Sir Alex (just wonder...)