fredag, mars 23, 2012

Redan fredag

Den här veckan har gått rätt så fort. Det är redan fredag. Och snart är det måndag :-)
Arsenal spelar match imorgon hemma mot Aston Villa. Mot dom har dom ju torskat förr hemma. En gång när jag var där och tittade torska dom med 2-0. Trots att Almunia räddade en straff.

Imorgon spelar även Bottenham-Ch€£$€. Även detta är en viktig match för fjärdeplatsen. Så det ser ut som om det kan bli en spännande vår i Premier League. Men kan bara Arsenal hålla i den här formen man haft de senaste matcherna så kan det gå vägen. Jag har ett tips på vilka som kommer ta tredje- och fjärdeplatsen. Men jag tänker inte avslöja mina tankar här.

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen har jag funnit den! Ett litet steg för människan, ett enormt steg för mig!

Rolig blogg P, keep it up! Lite mer United nyheter önskas!

/J

Anonym sa...

Välkommen J! Den som söker, den finner!

/TB