onsdag, mars 21, 2012

Världspoesidagen

Idag är det världspoesidagen och jag tänkte ta tillfället i akt och publicera en av mina många skrivna dikter. Det finns väl knappast någon bättre dag att släppa sin första dikt på? Det är nog många som blir lite förvånade nu, att jag skulle kunna skriva dikter eller att jag ens gör det. Dikten heter "Det oskrivna ordet". Här kommer den:





Så där jag, vad tycker ni? Både positiv och negativ kritik önskas!

För övrigt får jag önska alla en trevlig dag!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lysande...Briljant....Har aldrig tvivlat på dina talanger!!!!

Pipan hade sagt: något tunn story.

Fruktis saknar just det frukten i det hela....

Världen är orättvis, hoppas du får nobelpriset innan du dör!!!!!

//Coachen

Anonym sa...

Tack Coach! Det värmer!

/TB

Anonym sa...

Wow!!
Har läst den om och om igen igen säkert 100 ggr och blir lika rörd varje gång....
Fantastiskt välskriven och gripande dikt brorsan!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack, vad glad jag blir! Kul att man kan beröra!!

/TB