torsdag, mars 15, 2012

Skapliga pass

Det blev två rätt så bra träningspass igår. Först innebandyn där vi helt plötsligt fick ihop 14 pers. Lite typiskt att vi inte har hallen nästa vecka så att folk kunde komma tillbaka. Men det skall vara bokmässa i ABB-hallen nästa onsdag. Något att tänka på för den som är en bokmal.

Sen var det ett pingispass. Och det kändes helt ok. Tyvärr så tänker jag inte när jag spelar. Utan funkar det skapligt på fisken så fortsätter jag fiska. Men eftersom det är träning så borde jag försöka ta mig fram mot bordet och spela lite mer offensivt. Men men, jag gillar ju att springa omkring där bak och leka vägg :-)

Det positiva från dessa båda pass var att jag aldrig blev riktigt trött. Det var inte så att jag medvetet maskade för att orka med allt. Utan jag tyckte nog att jag kämpa på rätt så bra hela tiden. Så kanske har man fått lite bättre flås. Men alltid när man känner så brukar man åka på en förkylning och sen vara nere i källaren igen. Hoppas att jag slipper detta denna gång. Vore kul att kunna träna på några dagar i veckan med innebandy och pingis. Och helst så skulle jag vilja lägga in några fler pass. Kanske är det dags att börja ge sig ut och springa snart?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väggen vinka vi vill se
Väggen vinka vi vill se

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Näsduken fram vi vill se
Näsduken fram vi vill se

//Jan-Håkan

Anonym sa...

Näsduken fram vi vill se
Näsduken fram vi vill se

//Jan-Håkan