måndag, september 24, 2012

En pinne

Jag hann inte hem till Arsenals match igår. Och eftersom jag åkte med ett gäng idrottsintresserade så var det naturligtvis sportradion som gällde i bilen. Med andra ord så var inspelningen bortkastad. Att titta på en match jag redan vet resultatet på känns inte så lockande. Framförallt så finns inte tiden till det. Men en pinne blev det tydligen och om det var rättvist eller ej kan jag inte uttala mig om. Men om någon erbjudit mig 1 pinne borta mot Shitty innan säsongen börjat så hade jag nog tagit den rakt upp och ner.

Det blir bara fyra arbetsdagar denna vecka. På fredag är det stängningsdag på dagis. Så då blir det till att vara hemma med dvärgarna, underbart!! Tyvärr så är det pingis även nästa helg. Annars hade man ju kunnat åka iväg på någon kryssning typ. Men det får väl bli någon annan gång.

Inga kommentarer: