tisdag, september 04, 2012

Precis som jag trodde

Gårdagens pingis kändes precis som jag trodde att den skulle göra. I början kände jag mig som en nybörjare. Och att hålla i ett rack känns helt fel. Det gick lite bättre mot slutet. Men jag vill att det skall kännas bättre än så här.Handleden känns fortfarande inget bra. Jag hoppas att det skall bli bättre ju mindre skruvande och sågande det blir hemma.

10 dagar kvar nu bara! Längtar! Pundet vänder dock åt fel håll. Men vad gör det? Det är ju bara pengar...

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det vänder neråt med pundet sista veckan. Så kul att kunna säga att man varit på Lloyds bar på Fulham Broadway och druckit en pint god öl för under 20 kr :-)

    //Lalle

    SvaraRadera
  2. Annars kan vi åka upp till Derby och se RIKTIG fotboll....

    //Coachen

    SvaraRadera
  3. Absolut!

    /John Terry

    SvaraRadera