onsdag, september 12, 2012

Onsdag

Redan onsdag och bara idag och imorgon kvar innan vi åker till London! Jag har inte bestämt mig än om det blir ett eller två träningspass idag. Det borde bli två med tanke på allt godis jag åt igår. Och det var ju inte ens gott. Dom första bitarna kanske men sen, usch, och man lär sig aldrig. Så det borde bli både innebandy och pingis idag. Pingisen är ett måste. Det är sammandrag nästa helg. Så jag hinner inte få in så många pass innan dess så det är bara att passa på mens möjligheten finns.

Jag såg/sov Sveriges match igår. Ingen munter tillställning men vinst till slut i alla fall. Nu är det bara att avvakta hur många av Arsenals spelare som kommer hem efter interlull med skador. Det brukar ju kunna vara ett gäng. Diaby stod över gårdagens match för Frankrike. Det vore ju tråkigt om han har gjort sin sista Arsenalmatch för säsongen redan nu. Men o andra sidan så har han ju mer än fördubblat sin tid på plan jämfört med förra säsongen. Då blev det totalt 98 minuter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man inte bara skita i landslagen.. Värdelösa matcher samt att de bara blir massa skador. Låt alla länder vara med på EM/VM så slipper vi kval och annat skräp, sen blir "EM/VM festen" ännu längre.

/J

Anonym sa...

Hehe, tanken är lockande för alla utom förbunden som går miste om stålar. Det skulle vara bra om de onödiga träningslandskamperna i alla fall försvann. Det vore ett steg i rätt riktning.

/TB

Anonym sa...

rätt riktning*klapp klapp klapp*

/Urban