torsdag, september 13, 2012

Inte bra

Det blev bara ett pingispass igår. Men det slutade inge vidare. Eller hela passet var rätt kasst. Det är hur halt på golvet som helst. Och det passar verkligen inte mig som rör mig så mycket vid väggen. Men det som var riktigt illa igår var att jag fick ont i handleden igen. Jag har ju haft problem med handleden en längre tid. Men det brukar bli bättre efter en 30 minuters spel. Men igår så snärta jag till en boll i ilska efter 90 minuters spel. Och då gjorde det fruktansvärt ont i handleden och jag fick bryta träningen. Detta är inget kul. Jag borde gå till en läkare/borde gått till en läkare sen länge. Men grejen är ju att man kommer till vårdcentralen och får höra att man ska ta det lugnt i 4-6 veckor och komma tillbaka igen om det inte är bra. What's the bloody point? Orka! Så jag kan ju lika gärna spara den slanten.

Imorgon blir det London, äntligen! Känns som om man har längtat i en evighet. Men nu är det dags!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har Coachen sagt på slutet om din pingis???

Det är mycke nu......

Coachen = Läkare

//The healing man ordinerar ex antal bira typ Fullers...

Anonym sa...

Coachen = alltiallo

Tack för receptet!

/TB

Anonym sa...

Kan det vara så att handleden använts till nåt annat som du kanske borde sluta med några månader?
mvh Malena