tisdag, september 25, 2012

Tisdag

Och jag har inte ett skit att skriva om. Jag var i och för sig tränare igår. Det kan jag ju berätta lite om. 16 ungdomar dök upp. Uppdelade i två grupper. Det var lite rörigt innan jag fick igång det hela. En massa ungar man inte kan namnen på och att sen få dom att spela i rätt grupp. Sen var det lite surrigt på sina håll. Och jag fick höja rösten några gånger. Vet inte varför jag gjorde det? Kunde ju struntat i det och låtit dom hålla på som dom vill. Men jag tycker nog att om jag "offrar" min tid, ideellt, på att hjälpa dom att bli bättre på att spela pingis. Så tycker jag dom skall göra sitt yttersta för att ta till sig det man försöker förmedla. Nu låter det som om det var kaos men det var det inte. På det stora hela vart det nog ganska bra ändå.

3 kommentarer:

  1. En ny alltiallo i Västerås minsann!!
    Kul att du provar på olika saker så här i ung ålder. Till slut fastnar du för nåt speciellt och då kan du ge järnet alla dar i veckan:)

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  2. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/264001_442481565794989_1407131249_n.jpg

    ganska rolig(vet att det är en omg sen men ändå)

    /Steven Gerrard

    SvaraRadera
  3. Haha, underbart!

    /Allti Allo

    SvaraRadera