fredag, oktober 19, 2012

Avis

Idag åker Lalle till London. Jag vill oxå. Jag vill verkligen oxå. Jag måste åka dit snart. Eller jag vill verkligen åka dit snart. Men men, det går kanske inte upp mot en städdag i samfällighetens regi. Det ska bli riktigt roligt. Tänk att få gå ut i regnet och kratta löv med mera. Jag riktigt längtar!!

Arsenal spelar borta i helgen. Sen match. Eller sen och sen, vid 18:30 ska dom väl rulla igång. Bara vinst som räknas. Gärna med några måls marginal så man slipper sitta och vara så jäkla nervös. Och kom ihåg att lassa på Norwich imorgon!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli kul att komma i väg, lite surt att CFC inte spelar hemma. Då hade det blitt Stamford Bridge istället för puben. Men det är dock konserten som är denna resas höjdare, kan tillägga att hörselproppar är medtagna. Vi måste börja titta efter en möjlighet att komma i väg till London senast i februari tycker jag! :-)

//Lalle

Anonym sa...

Håller med, trevlig resa!!

/TB

Anonym sa...

Tack! Ha en trevlig helg!

//Lalle