onsdag, oktober 17, 2012

Tacka mig!

Sverige lyckades få oavgjort borta mot tyskarna igår. Och detta var helt och hållet min förtjänst. Jag gjorde två saker som var helt avgörande för att vi inte skulle förlora. Det första var att lägga ett välriktat spel på tyskarna. Och när det sen stod 0-2 så gjorde jag det mest geniala, jag gick och knoppa in. Då fanns det ju inte längre någon anledning för tyskarna att vinna. Dels så skulle mitt spel gå åt helvete och dessutom så skulle jag ju missa en av dom häftigaste upphämtningar som skådats på länge!

Så varsågoda alla svenska fans!! Hoppas ni fick en bra underhållning!!! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bragden i Kypros = Cypern-Norge 1-3

//Coachen

Anonym sa...

Helt otroligt, jag somnade och blev väckt när det stod 4-3, Så får man se Sverige kvittera helt otroligt!

Grattis till Norge med! :-)

//Lalle

Anonym sa...

Va? Blev det 4-4???
Jag la mig vid 4-3 för då kändes det helt kört!
Var ju bara typ kvarten kvar då:(

/Borgen

Anonym sa...

Jag sa ju till dig att en match pågår i 90 min +stopptid! Att du aldrig lyssnar.

/Kjelle