torsdag, oktober 25, 2012

Update

Ok, jag förstår att det är många därute som undrar hur det är idag. Och det har varit bättre, men det har även varit sämre. Rätt så trött på att vara hemma och inte vara 100. Trött på att Arsenal torskar alla matcher man spelar. Trött på att aldrig vinna drömvinsten på lotto. Trött på att skriva denna blogg. Haha, skoja bara, det sista alltså. Inte trött på att skriva på bloggen. Men det övriga är inge vidare.

Men jag skall inte klaga. Det finns dom som har det bra mycket värre. Dom som t ex har så mycket pengar så dom inte vet vad dom skall göra med dom. Alvarligt så alla som inte har mat för dagen, lever i krig och elände och folk som är så sjuka att dom verkligen är sjuka. Till skillnad från mig som bara är sjuk nu när jag är sjuk, typ.

Jag hoppas verkligen att jag kan gå och jobba imorgon. Annars vet jag inte riktigt hur jag skall lösa det med serverflytten imorgon. Men det tar vi då, ifall det behövs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ig kan helpa digas..

//Fruktis