torsdag, oktober 18, 2012

Samtal

Idag ska vi på samtal på Inas skola. Vet inte om det kallas för utvecklingssamtal eller kvartsamtal. Strunt samma. Det enda jag vet är att jag skall dit 14:30. Vi ska kanske få höra hur duktig Ina är osv :-)

Igår var det pingisträning igen. Det var ett gäng veckor sen senast. Och det kändes väl inte helt bra. Eller ibland kändes det bra men jag föll alltför ofta in i fisklir. Vilket är helt korkat då jag borde försöka spela mer offensivt istället. Det vinns inga matcher nere vid barriärerna. En månad kvar till nästa sammandrag om man får vara med då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

DistriktsMästerskapen då???

10-11 november är mindre än 1 månad kvar.....

//Hallsta pingpong

Anonym sa...

DM ja, vi får väl se hur det blir med det i år.

/TB

Anonym sa...

Hej Petter!
Apropå DM,så undrar jag om du skulle kunna tänka dig att lira Herrdubbel 40 med mig?

mvh Borgen

Anonym sa...

Tja Borgen! Eftersom vi vann våran senaste dubbelmatch så tycker jag att vi avslutar vårat framgångsrika samarbete. Alltid kul att sluta när man är på topp!!

Lycka till på DM!

/TB