måndag, oktober 22, 2012

Ny vecka

Då börjar vi om igen då. Ny vecka, samma hjulspår! Jobba, hämta, äta, ev träna och sen sova. Fem snabba dagar innan nästa helg. Idag är det dock lite tyngre än vanligt. Hade lite feber imorse men inget som hindrar mig från att åka till jobbet. Jag menar, när ska man annars få vila upp sig om inte på jobbet? Fast det är klart, är man ensam hemma så kanske man får vila lite då oxå.

Hur som helst så ser jag fram emot fredagens jobb. Då ska jag flytta två produktionsdatabaser som körs lokalt på linorna utan backup till en server som är övervakad och uppbackad. Jag kan fortfarande inte förstå hur dom kan ha satt upp det på detta vis. Rena vansinnet med tankde på hur stabila datorer kan vara. En krasch och all data är borta. Så det ska bli kul att få "rätta till" denna galenskap!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kunskap är makt!!!
Hur svårt kan de va???
Vi såg ju i London Fruktis gedigna arbeten varje dag...

Att stapla frukt i långa produktionsled...
Snyggt, vackert, svårt.

Krävs en invandrad peruan för detta!!

//F-kassan

Anonym sa...

Fruktis var grym i London. Sån jäkla ordning på frukten, imponerande!!

/TB