söndag, augusti 24, 2014

18 km

Idag eller igentligen igår så stod det 18 km på schemat. Men igår så öste regnet ner och jag var inte så sugen på att ge mig ut i regnet och jogga. Så det fick bli idag istället. Så efter lite pingis och friidrottsträning med Ina så var det dags. Senast jag joggade 18 km var jag helt slut efteråt och hade extremt ont i höften under passets sista 6 km. Men idag gick det bättre. Jag körde 15 kilometersspåret på Rocklunda och det var första gången jag provade på den längre sträckan ute på önsta/rönnbysidan. Den var ju väldigt platt men det var ett stenigt och en hel del rötter att kryssa fram mellan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till my hood!
//coachen

Anonym sa...

Ja, tanken slog mig där att "kanske står Coachen efter banan med lite vatten" :-)

/ TB

Anonym sa...

eller längst upp i backen och skriker!!!! "Ända upp"

//Coachen

Anonym sa...

Det behövs inte, jag hör dig i varje backe :-)

/TB