lördag, augusti 09, 2014

Ingen trängsel

Det var verkligen inte trångt i Rocklundaspåret i morse. I alla fall inte mellan kl 7-8. Jag mötte en snubbe (2 ggr), som jag mött några gånger i spåret de sista veckorna. Han verkar köra hårt. Jag hade inte tänkt att springa så tidigt idag. Men eftersom jag vaknade extremt tidigt och inte kunde somna om så tyckte jag att det var lika bra att gå upp och käka frulle. Sen vänta 1½ timme innan löpning.

Men det är ju rätt sjysst att ha hela dagen kvar trots att jag redan har tränat. Idag skall Freddie på kalas. Själv ser jag fram emot träningsmatchen mot Shitty imorgon. Det är ju sista träningsmatchen innan ligan drar igång. Och nu vill man se att det finns någonting i laget som gör att man kan hoppas på en fjärdeplats i år igen. Men det blir inte lätt.

Inga kommentarer: