måndag, augusti 18, 2014

Jaha...

Jag var ute och joggade 5 km idag. Och när jag kommer hem efter joggen så brukar jag köra några excentriska tåhävningar för att slippa problem med hälsenorna. Och det gick bra på höger ben. Men när jag skulle köra vänster ben så kunde jag bara göra en sen svullnade vaden upp rejält.

Om någon kommer ihåg från förra september när det var dags för första seriesammandraget så fick jag ju något skumt med vaden. Att den svullnade upp. Det var i samma vad som nu. Jag var ju t o m till lasarettet på snabbremiss för den då. Dom kunde inte konstatera något konstigt då och det gav med sig efter några veckor. Men det känns ju lite skumt att det händer samma vad igen. Och dessutom nästan vid samma tidpunkt! Måste vara att man är tillbaka på jobbet.....

Hoppas det känns bättre på onsdag för då är det 12 km som gäller, förhoppningsvis!!

Inga kommentarer: