onsdag, oktober 07, 2015

Hemifrån

Idag blir det lite jobb hemifrån innan vi skall åka till lasarettet med Freddie. Hon skall kolla upp ögonen igen. Jag tycker att hon skelar lite ibland. Men när vi var där förra gången i våras så fanns det inga tecken på det. Men eftersom jag sa att jag tyckte att jag brukar se det ibland så skulle dom göra en extra kontroll. Och det är ju bra. Sist droppade dom aldrig ögonen för dom tyckte att det var bra. Men idag ska jag komma ihåg att insistera på att dom skall göra det. För det var just det som visade att jag skelade när jag var liten. Så då fick jag ha glasögon i ett gäng år.

Efter läkarbesöket tänker jag ta resten av dagen off och tillbringa den med Freddie. Vi får se vad vi hittar på för något.

Ikväll kanske det blir ett pass pingis, skulle ju behövas med tanke på den form jag befinner mig i spelmässigt. Men vi får se hur det blir.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett pass pingis!!!!

Satsa på maraton istället!

//Svensk juniorlandslagsman i (fotboll)

Anonym sa...

Ja, tanken har slagit mig!! Är så jäkla tråkigt att spela så det finns inte...... :-(

/TB