fredag, oktober 09, 2015

Knäont

I onsdags fick jag ont i ett knä när jag tränade pingis. Tänkte inte så mycket mer på det då men igår när jag simmade så "knäppte" det i knät när jag tog bentag. Kändes nästan som om något var lite glappt. Är säkert inget konstigt men lite skumt är det ju trots allt.

Men nu är det fredag och då ska jag inte gnälla så mycket. I eftermiddag är det friidrottsträning för Ina. Jag ska stå vid kulstötningen och lära ut kulstötning. Får väl inleda med något ljug om hur det var när jag tog junior-SM guld i kulstötning på 80-talet. Då kanske dom lyssnar på mig sen..... :-)

Ha en trevlig helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Försöker förtvivlat hitta resultaten från kultävlingarna på 80-talet?

Hittar bara lokala resultat från området Järna-trakten!!!

Någon med namnet Busen Erison verkar ha dominerat stort under ett antal år!

Vart tog han vägen?

//Arne Hegerfors

Anonym sa...

Blev inte han juniorlandslagsman?

//Lalle

Anonym sa...

Haha, det är väl nästan bekräftat att han blev juniorlandslagsman, men i fotboll. Förmodligen som back där han kunde ha nytta av sin tid som kulstötare. Men istället för att stöta kula så sparka han på motståndarnas kulor.....

/Laban

Anonym sa...

Javisst så var det!

Tack för upplysningen Laban!

//Bengt Grive