tisdag, oktober 27, 2015

Huvudvärk

Det är ingen hit att starta dagen genom att vakna med huvudvärk. Ett par alvedon och en kaffe kanske kan ordna till det en stund i alla fall. Igår åkte jag hem tidigare för att jag skulle byta ut ett par bräder i planket. De bräderna som är överliggare på staketet. Åkte hem tidigare för att få jobba i dagsljus. Men det tog en jäkla tid. Bara att få bort de gamla var inte så enkelt som jag hade trott. Men nu är det i alla fall fixat, skönt.

På allmän begäran vill man tydligen här på bloggen gotta sig i mina misslyckanden vid pingisbordet. Och eftersom jag gör allt för att alla besökare ska få det dom vill ha så kommer här en kort sammanfattning av helgens seriespel. FIASKO!!

Så där ja, det var den sammanfattningen. Ha en trevlig dag!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Såja, såja, de goda vinner alltid över de onda!!!!
Ibland tar det bara lite längre tid!
Du får ta hjälp av en (din) mentor med det mentala kanske?

//Fruktis står alltid till ditt förfogande

Anonym sa...

Släpp ut din aggresion!
Lätta ditt hjärta!
Våga kom ut!

Kom då till oss i Mikaelikyrkan vet ja!

//Pastor S. Ekten

Anonym sa...

Japp, kan behöva ha tillgång till MIN Coach lite oftare!!
Tur vi hinner träffas innan nästa sammandrag!!

/TB

Anonym sa...

Black star riders i Malmö 25 november?????

//Coachen den mentala

Anonym sa...

Eller Stockholm den 26 november????

/TB nervvraket

Anonym sa...

Ännu Bättre!!!!

eller

så mycket bättre!!!

//Janne Lynott