tisdag, oktober 06, 2015

Sömn.... eller bristen på den

Andra natten i rad som jag inte sover något vidare. Inatt vaknade jag exakt 00:00. Vände på mig och kolla klockan igen 01:30. Men efter det var det helt omöjligt att somna om. Till slut är det bara att gå upp, käka frulle och åka till jobbet. Så idag är jag på jobbet före kl 5. Det positiva är väl att man får ihop någon timme flex idag oxå.

Jag använder Asics "träningssida" på webben och lägger in mina joggingrurer där. Nu har det dock återigen börjat strula. Har inte kunnat lägga in de senast 3 träningspassen. Och det är inte första gången detta händer. I somras var det oxå strul vid något tillfälle. Det verkar ju vara rena drömstället att jobba på som programmerare. Bara göra lite ändringar, lägga ut det, hoppas på det bästa, låta användarna göra all testning och sen i bästa fall åtgärda det. Känns som om det är någon hobbyprogrammerare som håller på med den siten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det!!

//"Hobby"-programmerare

Anonym sa...

:-)

/TB