torsdag, oktober 01, 2015

Somna om

Jag brukar inte ha problem med att gå upp när klockan ringer men imorse var det kört. Jag somnade om och vaknade sen av fru Bloggs väckarklocka. Jag kommer ihåg att jag sa, "sätt den på snooze", och sen somna jag om igen. Något trött med andra ord. Det är lika som förra veckan, mån-ons så funka det bra men på tors-fre så var jag helt slut. Jag kan bara inse att arbetsveckorna är för långa.... Ikväll blir det innebandy kl 21 - 22 så mao så kommer jag att ha extremt svårt att gå upp imorgon......

2 kommentarer:

Anonym sa...

The World Goes Pop at the Tate Modern
Explore the artistic and cultural phenomenon of Pop Art from around the global during the 60s and 70s. The exhibition runs from 17 September to the 24 January.

Tips för Anchor and Hope folket

//Fruktis bokför fortfarande levande döda samt deras eventuella lägenhetsnummer.

Anonym sa...

Bra jobbat Fruktis!!!

/TB som hoppas slippa bli bokförd av Fruktis.....