tisdag, juni 14, 2016

Fiasko

Jag skulle lämna på fritids idag. Men inatt så vaknade jag vid 2-tiden och kunde inte somna om. Då tänkte man att nu skulle man lika gärna kunna åka till jobbet. Men eftersom jag lämnar idag så går ju inte det. Vid 5-tiden så somna jag om. Och halv sju frågar fru Blogg om jag inte ska gå upp någon gång. Vi lämnar på fritids vid kl 7. Så det var ju hög tid att gå upp. Men shit vad trött jag var nu då. Nåväl vi kom iväg till slut trötta och slitna. Så idag var jag senare på jobbet än jag varit på hur lång tid som helst.

Imorgon släpps programmet för Premier League. I vanliga fall brukar detta vara starten på nästa resa. En tidpunkt man börjar planera tänkbara helger som skulle kunna passa alla att åka på. Men det var ju, tyvärr, sista resan i fjol. Så nu sitter man här och det känns så tomt. Nåväl, sånt är livet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Titta på Arschenal mot Zlatans nya klubb!

Man kan ju alltid ångra sig!!

//Plösen

Anonym sa...

Låter lovande!

/TB